Najczęściej zadawane pytania - FAQ

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można składać na stronie internetowej klikając w ikonę  „dodaj do koszyka” i postępując zgodnie z kolejnymi pojawiającymi się punktami.

Lub bezpośrednio na naszego maila, na adres: sklep@meblelargo.pl w tytule maila wpisując: ZAMÓWIENIE

Do prawidłowego przyjęcia zamówienia potrzebujemy:

  • nazwę zamawianego produktu oraz link z naszej strony: www.meblelargo.pl
  • dokładny adres wysyłki wraz z telefonem kontaktowym
  • wybór rodzaju płatności

2. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Preferujemy zamówienia mailowe. Zamówienia można składać na adres: sklep@meblelargo.pl. Jeśli jednak z różnych przyczyn zamówienie nie może zostać złożone mailowo, dopuszczamy możliwość złożenia go telefonicznie. Wystarczy do nas zadzwonić na numer: 12/200-25-58 lub 570 10 66 99

Do prawidłowego przyjęcia zamówienia potrzebujemy:

  • nazwę zamawianego produktu
  • dokładny adres wysyłki wraz z telefonem kontaktowym dla kuriera
  • adres email dla informacji o wysyłce (nie jest wymagany)
  • wybór rodzaju płatności

3. Złożyłem(am) zamówienie poprzez stronę. Co dalej ?

Po złożeniu zamówienia na stronie otrzymacie Państwo e-mail z linkiem potwierdzającym zamówienie. Po kliknięciu w link potwierdzający, status Państwa zamówienia zmieni się u nas z „złożone” na „przyjęte”. Następne działania uzależnione są od formy płatności, jaką Państwo wybraliście:

a) W przypadku wybrania formy płatności przedpłatą zaliczki lub całości zamówienia:
Wraz ze zmianą statusu zamówienia, zostanie wysłany e-mail z potrzebnymi informacjami do dokonania wpłaty bankowej. Od tego momentu oczekujemy na zaksięgowanie wpłaty. W momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie rozpoczynamy realizację zamówienia.

b)W przypadku wybrania formy płatności z kredytem ratalnym:



4. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Przewidywany czas realizacji znajduje się w opisie produktu. Standardowo czas realizacji wynosi od 21 do 31 dni roboczych. 

5. Minęła doba, a ja nie dostałem(am) na e-mail potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Dlaczego?

Prawdopodobnie podczas składania zamówienia błędnie wpisano adres e-mail. Jeśli w ciągu doby nie było wiadomości z naszego sklepu, prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu i zweryfikowanie adresu e-mail.

6. Czy zamówienie będzie realizowane jeśli prześlę potwierdzenie przelewu ?

Rozpoczęcie realizacji zamówienia odbywa się TYLKO wówczas, gdy zaksięgujemy wpłatę na naszym koncie. Nie realizujemy zamówień po okazaniu potwierdzenia przelewu.

7. Czy mogę  zmienić moje zamówienie?

Zmian asortymentu do zamówienia można dokonać tylko do czasu wpłaty dokonanej na nasze konto. Spowodowane jest to tym, iż od momentu zaksięgowania wpłaty rozpoczyna się realizacja zamówienia.

8. Chcę anulować zamówienie, jak to zrobić ?

Anulować zamówienie można tylko do momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

9. W jaki sposób sprawdzić, na jakim etapie jest moje zamówienie?

Sprawdzanie etapu zamówienia możliwe jest tylko podczas kontaktu mailowego z naszymi konsultantami.

10. Czy na zamówione meble otrzymam fakturę VAT ?

Na wszystkie zamówienia w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT. Jeśli faktura ma zostać wystawiona na firmę, wystarczy zaznaczyć taką opcję w koszyku zamówień i podać NIP firmy.

11. Dostawa - ile za nią zapłacę?

Opłata widnieje w opisie produktu.

12. Czy można zmieniać wymiary mebli?

Niestety meble wykonywane są standardowo i nie ma możliwości zmiany wymiarów.

13. Czy towar dostępny jest od zaraz?

Część mebli jest w magazynie dostępna od zaraz. W tym celu należy skontaktować się z naszym konsultantem pod nr: 12/200-25-58 lub 570 10 66 99.

14. Czy można otrzymać próbki tkanin?

Tak, na życzenie klienta wysyłamy próbki wybranych materiałów po wcześniejszym kontakcie z naszym konsultantem. Za wysłane próbki wpłacają państwo depozyt w wysokości 50zł, który zostanie niezwłocznie zwrócony po odesłaniu próbek.

15. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak, masz 14 dni od dostawy na zwrot nieużywanego towaru( jeśli nie jest to towar na zamówienie indywidualne). Wystarczy napisać do nas maila z informacją, a następnie wysłać go do nas na własny koszt. Po otrzymaniu zwracanego towaru i dokładnym sprawdzeniu, oddamy Ci odpowiednią kwotę na podane konto.

16. Czy mogę przysłać swojego kuriera po zamówiony towar?

Oczywiście, proszę nas tylko wcześniej poinformować telefonicznie lub mailowo, a my załatwimy wszystkie formalności.

17. Czy  i kiedy zostanę poinformowany(a) o dniu dostawy ?

Oczywiście. Na minimum jeden dzień przed planowaną dostawą kontaktujemy się z Państwem telefonicznie w celu przekazania informacji o godzinie i dacie dostawy.

18. Jakie dokumenty otrzymam przy dostawie ?

Przy dostawie otrzymacie Państwo Fakturę Vat zaliczkę, fakturę Vat końcową oraz kartę gwarancyjną.

19. Czy Sklep posiada punkty stacjonarne?

Nie posiadamy na ten moment punktów stacjonarnych.

20. Czy można odebrać zamówiony towar osobiście ?

Zamawiając meble w naszym sklepie macie Państwo możliwość odbioru osobistego. Wystarczy zaznaczyć taką opcję w koszyku zamówień. Odbioru można dokonać (po wcześniejszym ustaleniu).

21. Czy kupując kilka mebli koszty transportu są sumowane ?

Koszt dostawy podany jest przy produkcie. Dotyczy on jednej sztuki zamawianego produktu i obowiązuje na terenie całej Polski niezależnie od miejsca zamieszkania. W przypadku zakupu kilku sztuk produktów do samodzielnego montażu (mogą to być meble z różnych kolekcji) koszt ten ustalany jest indywidualnie – zazwyczaj jest dużo niższy, niż suma kosztów podanych przy pojedynczych produktach.

22. Chcę zamówić meble za granicę czy jest to możliwe?

Oczywiście! Kwestie transportu i realizacji zamówienia poza granice kraju są rozpatrywane indywidualnie. O szczegóły prosimy pytać naszych konsultantów.

23. Czy mogę kupić meble na raty?

Oczywiście. Sprzedaż ratalna odbywa się za pośrednictwem dwóch sprawdzonych banków.

Kredyt udzielany jest na całą wartość zamówienia, łącznie z kosztami transportu. Wystarczy zaznaczyć taką opcję w koszyku zamówień.

24. Czy na meble obowiązuje gwarancja?

Zdecydowanie tak. Na wszystkie sprzedawane przez nas meble otrzymujecie Państwo gwarancję producenta. Z reguły jest to okres dwu letni, czasem jednak jest to krótszy okres. Czas ten podajemy przy każdym produkcie.